سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۳

اخبار

اولین عمل موفقیت آمیز لاپاروسکوپی در بیمارستان نفت آغاجاری انجام شد

تا پیش از این بیماران برای انجام این عمل مجبور به عزیمت به شهرهای دیگر شده و متحمل عوارض روحی - روانی و هزینه های گزاف ناشی از عمل و هتلینگ و ایاب و ذهاب می شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری برای اولین بار در تاریخ منطقه عمل جراحی لاپاروسکوپی با موفقیت کامل در بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه انجام شد و با این کار خدمتی ناب و جدید از طرف بهداشت و درمان صنعت نفت به مردم شریف شهرستان های امیدیه ، آغاجاری و شهرها و روستاهای اطراف ارائه گردید.                              

این عمل توسط تیم جراحی بیمارستان نفت به سرپرستی جراح متبحر دکتر مهدی یوسف زاده و همکاری متخصص بیهوشی دکتر افشین مکفی و کادر توانمند و پرتلاش اتاق عمل بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه با موفقیت کامل و بدون کوچکترین اشکال فنی به اتمام رسید و بیمار عمل شده با حال عمومی خوب در حال گذراندن دوره نقاهت می باشد.

 تا پیش از این بیماران برای دریافت این خدمت ، مجبور به عزیمت به شهرهای دیگر شده و متحمل عوارض روحی - روانی و هزینه های گزاف ناشی از عمل ، هتلینگ و ایاب و ذهاب می شدند.

با راه اندازی دستگاه لاپاروسکوپی  و انجام این عمل از این به بعد دیگر نیازی به اعزام بیماران شرکتی و بومیان منطقه نیست و از سرگردانی آنها در شهرهای دیگر جلوگیری می شود.

 لاپاروسکوپی عملی تخصصی است که برای دیدن اعضای داخل شکم بکار می رود.

بدین صورت که وسیله نازکی بنام لاپاروسکوپ از طریق ایجاد برش کوچکی در زیر ناف وارد بدن شده و امکان انجام معاینه و در صورت لزوم عمل را بدون نیاز به ایجاد برش بزرگ فراهم می آورد. 

خبر
خبر
خبر

خبر
۲۰ تیر ۱۳۹۸ ۲۳:۵۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۶۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید